Vesti

Ljubavni stunt za DTL PerSu

Kako je trgovinski lanac pokazao ljubav prema komšijama

Kako iznenaditi i pokazati poštovanje i ljubav prema kupcima

 

Brief je bio ljubavni. Pardon, za Dan zaljubljenih. Želimo neku kampanju ili aktivaciju.

 

Say no more. 

 

Bacaćemo konfete na sve parove na kasi tog dana. Može?

 

Gde?  Pa u svim DTL PerSu marketima gde je izvodivo, ali hajde da probamo na Dorćolu.

 

Usvojeno!

 

Nije tajna da se komšije vraćaju u DTL PerSu zato što imaju jedan poseban i nesvakidašnji odnos sa svojim kupcima. Prava, a zapravo retka komšijska ljubav. Jer kako da živiš recimo na Dorćolu u ovom slučaju, a da ne voliš prodavnicu koja se zove PerSu, kad svi znamo tu tajnu vezu između ćordolskog i šatrovačkog.

 

Za odabrani, dorćolski DTL PerSu market smo za Dan zaljubljenih osmislili iznenađenje za parove koji su se zatekli na licu mesta, tačnije kasi. Prodavci i prodavačice opremljeni konfetama u obliku srca su pažljivo čekali i birali da iznenade parove koje viđaju svakodnevno. Svaki par koji bi prišao kasi ovih dana odmah bi bio „obasut ljubavlju“ i bukvalno. 

 

“Mi možda ne možemo naše kupce da obasipamo pravom ljubavlju, ali srcima da”, izjavila je direktorka marketinga DTL PerSu brenda Milica Milošević. Ona se nada da su još jednom njihovim kupcima uspeli da izvuku osmeh na licima.

 

Ceo stunt ispratili smo kroz društvene mreže brenda, PR kanale, a za samo jedan dan pojavili su se i LED bilbordi po gradu gde su u glavnoj ulozi bili srcima obasipani parovi koji su kupovali ovih dana u ovom lancu. DTL PerSu market je na ovaj neobičan način odlučio da slavi praznik ljubavi, a moramo vam i reći da tokom ove skrivene kamere srce nikome nije slomljeno.

 

DTL PerSu, deo asocijacije Domaći trgovački lanac (DTL), pre nepunih 30 godina otvorio je svoje prve četiri prodavnice u Zrenjaninu. Danas je jedan od vodećih trgovinskih lanaca Vojvodine sa preko 170 radnji. Pored toga što ih možete pronaći u svakom mestu u Vojvodini, od skora ih možete pronaći i u beogradskom komšiluku.

Dođite da experimentišemo.

Javite se, mi smo otvoreni za saradnju. Neka to bude vaš eksperiment. Probajte nešto novo za vaš brend, jer ako uvek sve radite isto, ne možete dobiti drugačije rezultate.