Experiment
No.
Picnuli smo Delikato
Šta smo radili:
Možda vam naslov zvuči malo neozbiljno, ali naš tim je uradio ozbiljan posao. Na poziv trgovačkog lanca DTL PerSu prihvatili smo da redizajniramo ceo portfolio delikatesa pod nazivom Delikato.
Ideja je bila da donekle zadržimo prepoznatljivog celog spektra proizvoda, ali ipak i da ih znatno utegnemo, osvežimo i standardizujemo. Grafičkom standardizacijom i postavljanjem prepoznatljivog brand devicea u vidu kolornih šrafiranih površina postigli smo i dalje lako, a konzistentno dalje građenje ekstenzija i novih proizvoda.
Redizajn je doživeo i logo brenda Delicato koji je od prethodno zadržao samo sličan kolorni ton, a dobio novi i jednostavniji oblik, savremeniju tipografiju. Njego položaj i interakcija sa drugim grafičkim elementima su jasno definisani na svakom pakovanju.
Agencija Experiment je osvežila ukupno 30 proizvoda ovog brenda koji su se na policama našli od aprila 2023. godine i narednih par meseci. Projekat redizajn brenda koji postoji već 16 godina na tržištu naišao je na prihvatanje od strane potrošača, ali i doprineo neočekivanom rastu prodaje ovog brenda od.
Javite se, mi smo otvoreni za saradnju. Neka to bude vaš eksperiment. Probajte nešto novo za vaš brend, jer ako uvek sve radite isto, ne možete dobiti drugačije rezultate.