Experiment
No.
Kada šljiva dobije svoju dušu i postane brend
Šta smo radili:
Kraljevčanka je novi brend rakije koji potiče iz kraja koji je poznat i priznat po ovom piću. Brief je bio jednostavan - imamo vrhunsku rakiju, želimo vrhunski brend koji bi preneo duh rakije i kraja.
Kroz rakiju brendirali smo i ceo jedan kraj dajući brendu rakija pod imenom Kraljevčanka dušu i sentiment tog kraja. Ovo najbolji ilustruje i sam komercijalni tekst sa same etikete koji kaže: “Poreklom sa brežuljaka Bukovice, Lađevaca, Milakovca i Slatine, opijena suncem koje klizi niz voćnjake. Sve dok i sama šljiva ne dobije svoju dušu, ne postane kraljevčanka.”
Trudili samo se da samu etiketu rešimo tipografski u serifnoj, ali i sanserifnoj ćirilici kako bi odrazila jednostavnost, čistoću pića, tradiciju, ali i duh novog vremena kada je brend i nastao. Sama boja etikete, ali i tipografije, od pastelne bež, preko oker i braon tonova evocira tradiciju i istoriju građanskog društva grada Kraljeva.
Inače, iz Kraljevčanke stoji pet najboljih prijatelja koji su odlučili da svoje dugogodišnje druženje pretvore u biznis. Prvi komercijalni lot rakije pušten je u prodaju u ograničenoj količini tokom 2022/23. godine.
Javite se, mi smo otvoreni za saradnju. Neka to bude vaš eksperiment. Probajte nešto novo za vaš brend, jer ako uvek sve radite isto, ne možete dobiti drugačije rezultate.