Experiment

No.

1

Kada šljiva dobije svoju dušu i postane brend

Kraljevčanka, novi brend rakije iz naše dizajn laboratorije

Šta smo radili:


Kraljevčanka je novi brend rakije koji potiče iz kraja koji je poznat i priznat po ovom piću. Brief je bio jednostavan - imamo vrhunsku rakiju, želimo vrhunski brend koji bi preneo duh rakije i kraja.

 

Kroz rakiju brendirali smo i ceo jedan kraj dajući brendu rakija pod imenom Kraljevčanka dušu i sentiment tog kraja. Ovo najbolji ilustruje i sam komercijalni tekst sa same etikete koji kaže: “Poreklom sa brežuljaka Bukovice, Lađevaca, Milakovca i Slatine, opijena suncem koje klizi niz voćnjake. Sve dok i sama šljiva ne dobije svoju dušu, ne postane kraljevčanka.”

Trudili samo se da samu etiketu rešimo tipografski u serifnoj, ali i sanserifnoj ćirilici kako bi odrazila jednostavnost, čistoću pića, tradiciju, ali i duh novog vremena kada je brend i nastao. Sama boja etikete, ali i tipografije, od pastelne bež, preko oker i braon tonova evocira tradiciju i istoriju građanskog društva grada Kraljeva.

 

Inače, iz Kraljevčanke stoji pet najboljih prijatelja koji su odlučili da svoje dugogodišnje druženje pretvore u biznis. Prvi komercijalni lot rakije pušten je u prodaju u ograničenoj količini tokom 2022/23. godine. 

 

Dođite da experimentišemo.

Javite se, mi smo otvoreni za saradnju. Neka to bude vaš eksperiment. Probajte nešto novo za vaš brend, jer ako uvek sve radite isto, ne možete dobiti drugačije rezultate.