Experiment

No.

2

Picikato. Naša prva kampanja

Picnuli smo Delikato. Sad je picikato.

Šta smo radili:


Kada završiš projekat redizajna jednog brenda, logično sledi kampanja da to kupcima i javiš. I imali smo šta da im kažemo. Da smo picnuli Delikato i da je sada Picikato???????? Sa ovom nosećom porukom komunicirali smo promenu ambalaže ovog brenda suhomesnatih i delikates mesnih proizvoda.

 

Picnuli smo pored novog packaginga za ovaj brend i OOH, radio, print, POS materijale, ali social media content za potrebe ove kampanje. 

 

 

Ideja nosećeg vizuala kampanje bila je da potrošači zapamte proizvod u novom ruhu, ali i da se našalimo sa porukom. Jer svi dizajniraju, presvlače, oblače u pomenuto novo ruho, prepakuju, ali mi smo picnuli.

 

Dobro poznati i voljeni proizvodi private label brenda Delikato opevani su i u radio reklami, a uz prepev prepoznatljivih vojvođanskih melodija. I verujemo da je zvučao veoma picikato na radio stanicama širom Vojvodine i Beograda.

 

 

Kampanja i uopšte projekat redizajna celog portfolija Delikato private labela naišao je na odobravanje korisnika i samim time i odličan rast prodaje nakon lansiranja kampanje i ulistavanja novog pakovanja. 

 

 

Dođite da experimentišemo.

Javite se, mi smo otvoreni za saradnju. Neka to bude vaš eksperiment. Probajte nešto novo za vaš brend, jer ako uvek sve radite isto, ne možete dobiti drugačije rezultate.