Experiment
No.
Hedonik Malta. Since 2023. Projekat iz kategorije mali biznis & veliko uživanje.
Šta smo radili:
Naši ljudi na Malti otvaraju beauty salon. Imaju sunce i more, veštinu, znanje, treba im ime, logo, identitet. Može i slogan.
Tako je nastao Hedonik. Koncept beauty salona sa prvim otvorenim na Malti, u zagrljaju mora, sunca, obale i brojnih hotela koji ga okružuju. Boju sunca, žutu, smo pozajmili za osnovnu brend boju. Ali najpre iz grafičko-tehničkih razloga, jer smo želeli da brending bude veoma uočljiv sa ulice.
Simbol. Povezali samo talase i sunce u kružni simbol koji nama predstavlja uživanje ili hedonizam. Uživanje u lepoti, moru i talasima, ali zadovoljstvu negovanim samim sobom. Takođe potezi talasa asociraju na savršeno negovane trepavice. Koristeći trendi topografiju koja je relevantna za beauty industriju, dobili smo tipografski logo koji može stajati samostalno, odnosno bez ili zajedno sa simbolom.
Slogan. Iako Hedonik, sam naziv, govori dosta za sebe, hteli smo to i da podvučemo. Sa sloganom Enjoy&love yourself. želeli smo da pozovemo korisnike usluge da svrate i uživaju u uslugama i prijatnoj atmosferi ovog beauty “kafića”, ali i da cene i vole sebe. Da izdvoje neko vreme za salon i usluge koje će im vratiti sjaj u svakom pogledu.
Pored identiteta brenda, postavili smo i standarde za Instagram komunikaciju, ali i uradili sve potrebne promo i signage materijale. A Hedonik je otvorio vrata brojnim klijentima koji se pronalaze u ovakvom konceptu uživanja.
Javite se, mi smo otvoreni za saradnju. Neka to bude vaš eksperiment. Probajte nešto novo za vaš brend, jer ako uvek sve radite isto, ne možete dobiti drugačije rezultate.