Vesti

Novi eksperimentalni klijent DTL PerSu

Nakon uspešno završenog pitcha prošle godine, tim Experimenta je uspeo da osvoji prvog ugovornog klijenta. Sredinom februara naš tim je preuzeo da vodi digitalnu komunikaciju za brend trgovačkog lanca PerSu.

 

Experiment će od sada biti zadužen kako za sadržaje i komunikaciju za društvene mreže, tako i za ad-hoc digitalne i druge kreativne kampanje. Brand DTL PerSu je prisutan na Facebooku, Instagramu i Linkedinu. 

 

Eksperimentalni tim uneo je nove ideje i strategiju za online komunikaciju ovog maloprodajnog lanca. Uz svežiji pristup temama i informacijama koje potrošače zanimaju, uveli smo i grafički simbol nalik emodžiju pod nazivom Srle.

 

Simbol Srle je dobio i gifove i stikere koje možete pronaći na GIPHY profilu @DTLPerSu, a isto tako i na Instagramu i Facebooku.

 

PerSu, članica DTL asocijacije sa sedištem u Zrenjaninu, je maloprodajni lanac sa 177 marketa od Zrenjanina do Beograda i Pančeva, koji se već 27 godina, uspešno bavi trgovinom na malo prehrambenim i neprehrambenim proizvodima.

Dođite da experimentišemo.

Javite se, mi smo otvoreni za saradnju. Neka to bude vaš eksperiment. Probajte nešto novo za vaš brend, jer ako uvek sve radite isto, ne možete dobiti drugačije rezultate.